?

Log in

LiveJournal for oamg im dr unka nd im stu9id.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 17 entries.

Saturday, September 17th, 2005

Subject:hi cmmuntuiey
Posted by:memniractas.
Time:10:04 pm.
Mood: drunk.
i'm soooo drink right now./ my god i loe college. i drakn like half a botle of vodka and a borrle of triple sec i love htat stuff. now i'm gonna go smoke and be evne happer. god i lve college. hahaha... i probly wont remember this in lke two hours.
Comments: Read 3 orAdd Your Own.

Sunday, August 14th, 2005

Posted by:_yeartobehated_.
Time:2:47 am.
don't know if i;m really drubk. more borderline drunk/tipsy.
i adore amirnoff.
and kyle.
my friend kelly is asleep on the couch i think.
though even th smirnoff hets kind of disgusting after a while.

first post i think.
maybe couse its because i'm at home and sort of bored.
my paretns ar superconservitive and camping this weekend.
hooray for houses to yourself.
Comments: Add Your Own.

Thursday, July 21st, 2005

Posted by:sugarhillavenue.
Time:10:23 am.
You can buy this on ebay

Image hosted by Photobucket.com
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8206901780&rd=1&sspagename=STRK%3AMESE%3AIT&rd=1
Comments: Add Your Own.

Monday, December 13th, 2004

Subject:hahanz
Posted by:vulgar_picture.
Time:9:29 pm.
i9xk!im so pizxeyd! laol,x
wtfd ajdp imenty 2 col
.o.zb
Comments: Read 1 orAdd Your Own.

Sunday, September 26th, 2004

Posted by:asitseems.
Time:12:12 am.
POOOOOOOOOOOOOOOOOOO SEXSXXXERR!!! Y9IY LKIKE TO SEX POOO!! HAHAHA FUCKING POO SEXER!! POOO SEXER!! STONNNNNNNNNNNNNNNN.


HEY SO LIKE YOU ARE A POO SEXER!
FIND THE CLITORIS!!!!
Comments: Add Your Own.

Saturday, June 19th, 2004

Posted by:pinktini.
Time:11:51 pm.
haha im really drunk and i decieded not to backspace for this whole entry thing but my fingers keep backspacing without me noticing its kinda weird sorry bnut i dont feel like putting periods either cuz im just an assholelikethatwhatever haha looks like i forgot to put some spaces too but fuck you poeople vuaz i do nooooot care fperopl. anyway so i got really drunk andi just felt llikecomeing gre and typing my butt of because i just got home andtheres nothing else to do till my drunknessism goes afuckinway hah im sureill have alot of tfurn reading this wenim sober woohoo. dont you just love the summer?. its like drink drink drink smoke some weed drink write in stupid communitys and go to fuckin sleep. wooooo.
yea i love the summer.
Comments: Read 1 orAdd Your Own.

Sunday, May 16th, 2004

Subject:work is the suckss.
Posted by:prince_paul.
Time:2:13 am.
Mood: drunk.
what areally sucks about workng is when your boss ais off at somne NASCAR Race and everyshithja [possible goes wrongh and ebverybody blame3s you. I tahte that sucke shits. It'sthe worst. That's why alcohohl tis t4eh greatyest thaing. me andas ome work buddiez be gout drink,ing and now I' jopined this commmuhnity just to p[ost shit like this burt everytimne I've beena ddrinking its been asome3werbhe else and I ain't been home toma post shit luike this shits!!! wooooooored blue motorcycleaz be rocking this mutah fuckas world!!!! yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah!
Comments: Add Your Own.

Monday, March 1st, 2004

Posted by:asitseems.
Time:12:12 am.
Mood:DRUNK, A-DUH..
When I'm drunk I type fast and sometimes I'm surprised at my accuracy, I mean, c'mon check this motherfucker out! NO MISTAKSE!!!!!

Except for that one and I dindt'w ant to backpedal it but fuck oh shit there's a nother mistake and another haha fuck you whatever I'm still bpretty fucking goddamn awesome and atytyping when I'm drunk you GD motherfuckers, ahah suck my dick.

Sometimes I wanit to yell at things, and then I drink and then I do and it's liek "AHAH FUCK OH SHIT YOU IDIOT" but Goddamn, sometimes I am hilarious when I'm drunk, like, fuck, hahah seriously. You should be around me when I drink.
Best night everrrrrr.

Yeah, man.
Like..
Haha
STuff and whatever.
Like, you are sto stupid. Why do you have to drink all the time! Stupid drukn! wrrrfffrrrrttt!!!

Sometimes I wish I was a robot and then I coudl flip a switch that said "ENABLE EMOTIONS" and be all "AEWWWW HELLZZZZ NO, BITS!!" and turn that motherfucker off and like, shit dude, my life would be awesome.
Tomorrow I am being bad and doing things that I shouldn't and things that Sonia says I'll regret, and I probably will, but haha fuck, whatever, you only live once, and if you have no regrets, what is there to appreciate?

-D.
Comments: Read 4 orAdd Your Own.

Sunday, February 29th, 2004

Subject:too head cook Benjimen Sasis
Posted by:otaku_123.
Time:2:47 am.
Mood:fuckk.
dear. m.r Sasis.

"mr sasis" I woul d lik to have a splanacion on whwy i hat move me from the odr on friday and saterda..

p.s please dod on rightimng
Comments: Read 1 orAdd Your Own.

Saturday, February 28th, 2004

Posted by:i_dont_shower09.
Time:1:28 am.
Mood: drunk.
im a fuckin drunk bastard, add me fuckers.
Comments: Read 2 orAdd Your Own.

Tuesday, February 3rd, 2004

Subject:the pints of piss did me in
Posted by:scootergal.
Time:1:57 am.
Mood: crazy.
Through the walls a voice incessant talking/ Figures pressing to the frosted glass/ Heavy shoes dragging across the ceiling.

ON THE INSIDE SITTING ICOLATED. ON THE OUTSIDE VERY FAR AWAY. HOW CAN SOMETHING SO UNHAPPY FILL SUCH A STRANGE ATTRACTION.
Comments: Read 1 orAdd Your Own.

Sunday, February 1st, 2004

Posted by:youngstarlet.
Time:6:35 am.
i was home and i had you know a few coronass an dthen i wen t utside and someked and wen t to som guys house ands asked him if mince meat was home and he said no
Comments: Read 2 orAdd Your Own.

Wednesday, February 25th, 2004

Posted by:scootergal.
Time:5:04 am.
Mood: crappy.
When you've finally throw up your hand
Poured your heart out, yet nothing stands
It seems out efforts are wasted
But yet it hasn't been in vain

Unfulfillment is killing you
Seems like no one shares the same view
We may have never met but
It might you who pulls me through

Stand up so I can see you
Shout out so I can heart you
Reach out so I can touch you
This is our emergency

Baby you don't have to be
A picture in a magazine
Sometimes you're to blind to see
Anything objectively
Just keep on doing your thing right now

Listen here take it from me
We're gonna do it differently
They'll follow when you start the lead
Strength in numbers is our key
Keep on doing your thing you do now

Don't forget that when you doubt
That anyone will care about
A thing you do and when you're lost
Someone else is always found
A thousand voices, are you listening?

The tiny spare that you create
It can inspire and duplicate
And soon it spreads from state
To state from Williamsburg to Silverlake
A thousand voices, are you listening?

This is our emergency
Comments: Add Your Own.

Friday, January 23rd, 2004

Posted by:asitseems.
Time:9:34 am.
OMG YOU GUYS ARE NOT USING THIS COMMUNITY PROPERLY!!

ARE YOU DRUNK? NO!
YOU DINKS.
Comments: Add Your Own.

Posted by:jennie_bomb.
Time:9:30 am.
LIEK OMG MY BOYFRIEND DOESNT WANT ME TO DRINK ANYMORE
BUT THATS OK
I CAN GO TO SLEAZY MART AND BUY 1% BEER
AND GET DRUNK AT SCHOOL
OK BYE
Comments: Add Your Own.

Posted by:callingyouhome.
Time:8:07 am.
I DON'T EVEN DRINK OFTEN!
OMG.
Comments: Add Your Own.

Subject:ENDTHISWEEKWITHKNIVESBLUESKYMILEALLSTATECHAMPIONSANDSOMEONEELSEIDONTREMEMBER
Posted by:asitseems.
Time:12:13 am.
I RAN HOME 6 BLCOKS TO THE FROM THE BUSYTROP AND I WAS MAKING NEINIJA NOISES LIKE "HEYYYHAAAAAAA" AND I WAS BEING A NINJA AND I RAN AND NOW I AM TIRED AND THERE IS CONDENSATION I MY LUNGS NOW I KNOW WHAT IT FEELIS LIKE TO BE A PENGINS!!!!!

IS AID HI TO MY 1:30 TODAY AND HI T ON THE LEAD SINGER OF BLUE SKY MILE AND OH MY HE IS SO CUTE AND HIS JACKDET IS ALL FURRY AND I TOUCHED IT AND GOT MAD HUGS LIKE WHAO AND THEN I SLAPPED MIKE'S ASS AND IT WAS SO FUNNY BECAUSE IT WAS LIKE WAHO OMY!!!

AND I MAET THIS REALLY NICE 15 YEAR OLD NAMEED HEATHER AND SHE IS GONNA ADD ME TO LJ (OMG INTERNET HI HEATHER) ADN TI TOOK RANDOM PICTURES OF PROPLE THAT I DON'T KNOW SO WHEN I GET MY FILM DEFVELOPED I'LL BE LIKE "HAHA OMG WHO THE UCK ARE THESE PEOPLE" AND IT WAILL BE SOOO GREAT

OMG I CANT WAIT FOR SATURDAY\

MY EARS ARE ALL LIKE "HEY LET ME HAR THEINKS PLEASE BECAUSE EVERYTHIGN EWAS SO LOUD"
AND THEN M3E AND V ICKY AND PAIUL AND KEZIAS TOOK THE BUS TO THE CAMBIE AND THEN I WAS LIKE "OH OK ILL COME EVEN THOUGH I HAVE TO WORK AT 1030 TOMORROW IN THE MOTHERFUCKING AM AND THEN I SAW PAUL AND KEZIA HOLDING HANDS AND WAS LIKE OMG FUCK THAT IM GOING TO GO HOME AND THEN SO I DID!!!!

AND HERE IA M
FIRSTUPDATED TO DRUNKENRAMBLINGS, HOME BY 12:15AM, HOLLER!!!!!
Comments: Read 6 orAdd Your Own.

LiveJournal for oamg im dr unka nd im stu9id.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 17 entries.